İki ay sonra işe başlayacağım ve emmeden asla uyumayan bir kızım var şu an 1 yaşına girmek üzere.Son zamanlarda da memelerimi ısırarak emzirecek hal ve derman bırakmadı.Ek gıda alımı iyi.Ek gıda ve devam sütü ile devam etmek istiyorum ama nasıl olacak ,nerden başlamam lazım,nasıl biraktiracagim ,bu süreçte memede biriken süt ne olacak?Bu konularda hiç bir fikrim yok.Tecrubelerinizi paylaşıp tavsiyeler de bulunabilirseniz sevinirim.