balpetegimmmm benim kızımda 3 yaşında gece gündüz çişi hallettik ama kakayı tutuyordu yada iç çamaşırına yaptıktan sonra ağlayarak bunu temizle diyordu. Sakin kalmaya çalışın korkuyor olabilir çişe daha kolay alışıyorlar ama kimi çocuk kaka yapmaya korkuyor yükselen zekanın tuvalet eğitim kitabını aldım o çok işime yaradı bir de okula gitmeyi çok istiyordu her kakasını kaçırdığında konuştum onunla pislettiği 1 2 iç çamaşırını çöpe attım bak bunlar pislendi tuvalete yapman gerekiyor yoksa daha giyecek iç çamaşırın kalmayacak diye 1 hafta da tertemiz öğrendik ama dediğim gibi en büyük etken okula gidecek olduğunu bilmek oldu onun için çişini kafasını öğrenmeyen çocukları maalesef okula kabul etmiyorlar falan dedim hallettik şükür olsun darısı size inşallah