Kızlar benim bebeğim şu an 6 aylık, 2 aya kadar emdi sonra emmedi bir daha, meme reddi yaptı bençm de hatalarım oldu falan çoook uzun hikaye orası. Benim canım çok yanıyor bebeğimi emziremediğim için aramızda bağ oluşamaz ya da oluşmadı diye çok üzülüyoeum kendi kendimi yiyip bitiriyorum. Sağlıklı olmazsa da diye de kendimi paralıyorum. Bir tanıdığımız 4 günlükken evlat edinmişti çoxuğunu sonuçta bebek hep mamayla beslenmiş, aramızda bağ oluşmuştu dedi şimdi de kızı baya sağlıklı maşAllah. Benim gibi olan var mı dertleşelim istedim🥺