Kızlar ben mi abartıyorum bilmiyorum, sizin düşünceleriniz nasıl bu konuda sormak istiyorum.
Benim 3,5 yaşında bi kızım var, kendimizce şımartmadan belirli kurallar içerisinde büyütmeye çalışıyoruz😂 ama son zamanlarda halasına amcasına filan gittiğimiz zaman yada başka b yere sürekli o an masa da olmayan bir yiyeceği istiyor, normalde evde olan şeyler, evde kimsenin yüzüne bakmadığı muzu bile başka yerde istiyor veriyorlar ama yemiyor bile ve ben kızıyorum yani sanki biz hiç bişey yedirmiyoruz gibi hissediyorum. Kızmakla hata mı ediyorum sizce nasıl davranmam lazım o an mahcup oluyorum belki evlerinde yok belki vermek istemicekler ama benim kızım ağlaya zırlaya istiyor.