fatma2908 Bebeğim 9 aylık doğuğundan beri hep uykulara hep ağlıyarak geçiyo uyku saati geçsede geçmesede ağlama krizine girerek uyuyo bunu yaşayan varmı arkadaşlar neden boyle oluyo uykuya geçiceği zaman sadece boyle