MissPhalange haydii burada söylemeyeyim, kimliğimi saklıyorum😅 ama ilk ismi de çoook eski öyle söyleyeyim. Yeni isim sevmiyorum ben
Parpaali haydii Kızım yok ama adım Gökçe. Kızım olsa Gökçen koymak isterdim. Oğlumun adıda Göktuğ zaten. :) İlay, Umay, Almila isimleride güzel. İnci’de çok naif bir isim.