pirpirannesi kizlar oglum icin kres arastirmasi yapiyorum. 0/2 yas arasi onerinz bildignz yer var midir
eczbett pirpirannesi çok zor bir karar, inşallah memnum kalan ya da iyi olduğunu duyan bilen annelerimiz vardır. ben de 2 yaşında vercem kreşe şimdi 9 aylık 😟
E_ecesuu Ben de surada bekleyeyim, belki kres onerisi ve kreste yasadiklarini anlatmak isteyen anneler olur 👀