Merhabalar 2 ay 24 günlük bir kızım var sabah 4 buçuk 5 gibi çığlık çığlığa ağlayarak uyanıyor sürekli ıkınıyor o saatte uyanınca sakinleşmiyor gece o uyandıkça besliyorum 3 kez kadar uyanıyor bu aralar gündüzleri de çok huzursuz gündüz çok gaz kaka sıkıntısı yaşamıyoruz ama geceleri resmen zehir böyle bir durum yaşayan var mı geçer mi bu durum