aselliyam23 otel büyük bir otel olursa çok koşturmacalı geçiyor açıkçası. Sabah uyan hazırlan git şezlong tut sonra kahvaltıya yetiş, açık büfe tek başına savaş gibi zaten, sonra çocuğun uyku saati odaya gel her gün duş al uyut akşam yine hazırlan yemeği kaçırma tekrar açık büfe savaşları. Hep bir yetişme ve koşuşturma oluyor. Bungalovda rahatsın, istediğin zaman ye, istediğin zaman havuza gir, en kötü yanı kadınlar olarak yine bizim masa bulaşık işimiz oluyor, bir de otelde akşamları etkinlik olurken bungalovda çıkıp mekana gidelim demedikçe öyle bir etkinlik yok, ailecek evde oturuyorsunuz. Otelde iş yapmamamıza rağmen bana daha yorucu geliyor, bungalov daha sakin