handanke
Merhaba benim bebeğimde 5 aydır bandaj tedavisi görüyor 15 gün sonra tamamen çıkarıyor doktor şuan Garanti olması açısından tutuyoruz . Kesinlikle sırt üstü yatırman gerekiyor kucağında bile minimum derecede az tutman lazım hareket olmaması gerekiyor o bölgede yoksa tedavin oldukça geriye atar. Benim kızımda yan pozisyonda göğsümde uyuyordu çok zorluk çektim tedaviye başladığımız gibi park yatak aldım hep onda sallıyorum şuanda