sscan40 ayyy bende delirmek üzereyim 4. Aya kadar sıkıntı yaşamadık hem emiyordu hem mama ama şu 3 4 gündür emmek istemiyor aglıyor 2 kere çekiyo başlıyo aglamaya zorluyorum bu seferde aglaması kesilmiyor bende mecbur mama yapıp geliyorum gögüslerim çok dolu mastit olcam diye korkuyorum sağmak istemiyorum çünkü kanıyor 😔 napcam şaştım ya