Bugün tuvalet eğitimde 2. Gün ve yalnızca 1 kere kaçırdı. Geri kalan zamanlarda banyoda tuvalette elimde köpük yapıp oyalayarak hallettim. Ama gece de uyumadan mutlaka 1 biberon süt içer. Öyle uyur. Uyku saatine 1 saat var. Gece kızım uyuyunca altını bağlasam sabah namaza kalkınca açsam bezi olur mu?