Yarın 2 yaş aşısı var oğlumun. Kayıtlı olduğumuz sağlık ocağı blraz uzak. ben de hasta oldum, bugün hem kendim için gidip hem de gitmişken aşısını yaptırsak mı dedim. Ebe sonra olabileceğini ama önce olamayacağını söyledi. Sağlık bakanlığı izin vermiyor dedi. Ama sonra da, getir yapalım kaydını yarın geçerim dedi. Ama sağlık açısından sıkıntı yaratır mı acaba diye emin olamadım?