Kızlar kızım 3 yaşına girecek az kaldı şu an 33 aylık oluyor, öncelerinde annemlere bırakıp dışarıya çıkabiliyordum bi yerde kursa gidiyorum söyleyip gidebiliyordum ben geleceğim sen parka gidersin markete falan sorun çıkarmıyordu hatta bir kere gece kalmaya da bıraktım ama şu 2 haftadır bırakamıyorum. Geçen gün kursum vardı uyurken gittim uyanınca beni aramış sürekli mızırdanmış ağlamış 2 saat falan dışarı çıkarmış yine durmamış bi süre sonra artık pes etmiş durmuş. Benim kursun haftada 2 gün bi gün eşimle kalıyordu ama dün gidemedim bile o kadar ağladı ki kıyametler koptu bende gelicem diye bende onu götürecektim çocukla olmayacağını söylediler gidemedim. Şimdi çarşamba günü tekrar var anneme bırakıyorum normalde ama nasıl yapıcam bilmiyorum. Annemle görüntülü konuşurken bile anneanne istemiyorum anne okula gitmiyor doktora gitmiyor falan diyor bu geçer mi var mı bilgisi olan ya gerçekten soğudum artık kursa gidesim bile yok aklım kalıyor kursta 11-3 arası hani yolla beraber 6 saat falan yokum o şekilde, teyzeyle markete gidersin falan dediğimde bile anne sende gel diyip duruyor düzelir mi ya