[silindi] benm de ilk 6 ay çok zor geçti tuvalete gitmk ölümdü resmen dakikalarca çıkamıyordm , doğumdan sonra baya kabzlk çektm ,kanama oluyodu can acısı sanrm çatlktan oluyodu bnm hemoroidm yoktu ,şükür 1 haftadır düzeldi inş böyle gider artık, inş seninde düzelir cnm anlıyrm valla seni