Melo4506 Bebeğim 3,5 aylık ayrıca 6 gün önce bexsero aşısını oldu emmek istemiyor meme reddi yaşıyorum uyku düzeni bozuldu hiçbir şekilde uyumuyor ve sanki dövmüşsün gibi ağlıyor bunun sebebi ne olabilir acaba ne yapacağımı artık cidden bilmiyorum
Ardenaden Asilar meme redddi yapior malesf birde meme reddi donemindesiniz normal oes etmeyin geciyor