Hilalasoglu Merhaba kızlar Sezeryan olalım 19 gün oldu Dikiş yerimde hafif şişlik ve ağrı oluştu birdenbire Enfeksiyon kapmış olabilir miyim ne yapmam gerekli lütfen yardımcı olur musunuz ❤️
Aloneangel_ Hilalasoglu duştan sonra özellikle çok iyi kurut nazikçe kuruduktan sonra batikon sür 3,4 gün yap varsa mikrobuda temizler 🌸
me_o531 Hilalasoglu kötü kokulu sarımsı bir akıntı oluyormuş enfeksiyon olduğunda. Bende sezeryan oldum 7 ay oldu hala ara ara şişlik ve ağrı oluyor birde kaşıntı dikiş bölgesinde bu normalmiş doktorum öyle söylemişti. Duştan sonra çok iyi kurutun o bölgeyi. Nemli olması enfeksiyon yaratabilir
ArvenMom Hilalasoglu tamam daha çok erken o yüzden ağrı vardır siz önlem amaçlı istiyorsanız sürün duş alınca nemli kalmasın bi süre terlemesin onlarda enfeksiyon yapar