Aselayliz
Ben eve gelince evi süpürmeye kalktım o kadar iyiydim ona güvenip gece bi dönmeye calıstım ölüyorum sandım ama 1,5 ay falan olunca yavas yavas yatmaya basladım o acı aklıma geldikçe cesaret edemedim agrım sızık olmadıpı halde bence bekleyin iyice toplasın dikişleriniz kendini