Arkadaşlar zabıt katibiyim tayin talebinde bulundum 10 gün kadar oldu eşim asker tayini çıktı eş durumundan istedim bende sizce kaç güne dönüşü olur bazılarının 10 günde geliyo bazılarının 2 ayda çocukla tek başıma kaldım eşim gitti canım çok sıkkın 🤦🏻♀️