Bebeğim 8. Aydan beri 8 kiloda takıldı kaldı sadece memeyle yaşamak istiyor 7/24 emmek istiyor verdiğim hiçbir şeyi yemiyor sabah yarım yumurta yese şükrediyorum diş, hastalık derken memeye dahada bağlandı kan değerleri çok güzel ama kilo almayışı beni çok üzüyor yemiyor çünkü. Raporlu süt yazdı doktor onu dahi içiremedim kilo alımı için önerisi olan var mı? Not: aile geneli zayıf bunuda genetik olarak kabul ediyorum ama yinede biraz toparlabmasını istiyorum