Bende günlük süt ve activia ile mayalıyorum. Sütü kaynatıp 45-50 dereceye düşmesini bekledikten sonra activia ile kaynamıs sütü güzelce karıstırıp tencereye döküyorum. 10dk 70derecede ısıtıp kapattığım fırına koyuyorum kapları ağzı açık şekilde. Bekletiyorum 7-8 saat sonra yine ağzı açık buzdolabında bekletiyorum ve kapatıyorum. Umarım anlaşılır olmustur 🫶🏻