Fatmaz 1 buçuk yaş kızımın bez bölgesinde nokta nokta kabarcıklar çıktı alerji tarzı pisik kremi sürmüştum önceki gün ondan sonra olmuş tarihi gecmis fark etmemisim ne yapabilirim doktora gitmeli miyim?
bisenakillisinzaten Fatmaz bı şey olmaz bende kullanmıştım tarihi geçmiş pişik kremini. Islak mendil veya pamuk kullanmayın. Her alt değiştirmede suyla yıkayın biraz havalandırın öyle çabuk geçiyor
izd Fatmaz pişik kremlerinde genelde skt değil de ‘best before’ vardır aslında. Hani üzerinden bir yıl geçmişse amenna ama kosa süreli ise çok da sorun olmayacaktır