anniskomb Annişkolar ya sıcak havada bebeklerinizin beslenmesi nasıl mamayı çok az içmeye başladıı sizde durumlar ne?
naressmom anniskomb mamayı nerdeyse bıraktı diyebilirim Çok severdi mamasını. Ama havalar sicakladigindan beri iciremiyorum ne yazık ki. 10 aylık bu arada.
boranenis anniskomb onune koydgum herseyi yer bitirirdi sabha kahvalto öğle corba aksam yemek suan hicbiri yok malesef yapmadgım saklabanlık kalmadı