Kızlar merhabalar ıkı gındur hastayım genzım yandı sonra ateşlendım doktora gıttım kan aldı bısey yok dedı lym düşük çıktı neu yuksek cıktı ama cok terliyorum genzım daha tıkalı doktor salgın var dedi boyle olan var mı bırazda takıntılıyım sağlık komusunda