sendrom58 Kızlar oglum 3 yaşında tuvalet egitimine başladım çiş çok güzel ilerliyor asla kaçırma yok, ama 1 haftada 2 kere altına kaka yaptı. Tuvalete yada lazımlıga yapmak istemiyor ne yapmalıyım lütfen yardımcı olurmusunuz