izmirlibiranne bızımkı hep yutuyor. Maşallah şimdiye kadar hiçbir şey olmadı. Ben de ankaradayım.
Bir de doktorlar evet bı damla bıle suya ıhtıyacları yok dıyorlar ama bu su içirmek sayılmaz bence. Yanı su içerlerse bie şey olur demek değil bence o, ihtiyaçları yok ve sut yerıne su ile doldurmasınlar demek mideyi bence. Ben oylw anlıyorum.