Selam kızlar bundan 43 gün önce doğum yaptım doğum sonrası kanamalarım kirkima kadar ara ara olup bitiyodu son bi haftadır da hiç olmuyordu. ama iki gündür aşırı bi kanamam oluyo normal mi bu? Doktorlar kırk gün de(yani 6hafta sonra) geçmezse kesinlike doktora görün diyorlar.Sizce ne yapmalıyım