hazerasl Arkadaşlar 2.5 aylık bir bebekle Karadeniz turu planı yapıyoruz. Siz olsanız cesaret eder miydiniz? 🙈 Bu şekilde tatil yapanlar var mı? Fikirlerinizi alayım 🙂
Birdunyabircennetannesi hazerasl Ederdim en rahat zamanları tatil için Yürümeye başlamadan önce bayaaaaa gezdik Hatta şuanda da yoldayız 12 saat yol 3 yaş bebesiyle Ben ederim yani hep ettim ama en kolayı yenidoğan zamanlarıyla tatil yapmaktı Hiç düşünmeyin Genel olarak uyuyacaktır
fkulcu23 hazerasl Antalya’ya gitmiştik bizde emziriyordum uyuyodu 3 aylıktı çok güzeldi sadece akşamları yemekte falan durmuyordu simdi tekrar gideceğiz 4 yaşında yerinde durmuyor 😂
hazerasl mercanb bizde 16 günlükken başladık gezmelere. Ama ilk uzun yolculuğumuz olacak biraz tedirgin oldum. Yoksa hamileliğimde bile fıtı fıtı gezdim hala durmuyorum yerimde. 😀 açıkçası oğlumda seviyor gezmeyi. O zaman deneye değer 🙈
mercanb hazerasl valla biz nerdeyse bin km yol yaptık bende siz gibi 10 günlükken çıkmaya başladım 😅 bence en rahat dönemi karnı doysun altı temiz olsun tamam bir kez kriz geçirdi artık oda olsun dedik oda ben kola içmiştim gaz yaptı sanırım