Benim 3. Çocuğum 3unude emerek uyuttum sallaamadim ilk 2si memeden ayrılınca çok zor olmadı uyutmam yanlarina yattım sırtını kasiyarak uyuttum sonuncuda 16 aylık şimdilik emerek uyuyor 2 yaşında memeden ayirinca yine sallamayi düşünmüyorum yanına yatıp uyuturum inşallah