Merhaba guzel anneler şuan hamileyim 36 haftayı bitirmek üzereyim ama hala hangi mamayı alicagim konusunda bir fikrim yok burda kullanan annelerimiz vardır en azından sütüm gelene kadar kullanmayı düşünüyorum kullandığınız hangi mama daha iyi güvenilir ve daha az gaz yapan mamaydi fikirlerinize ihtycim var şimdiden teşekkür ederim 😍