birkizannesi-35 4 aylık oldu kızım 3 aylıktan bu yana mamayıda içmiyor uyku arasında veriyordum sersemken şimdi anlıyor o şekilde de içmiyor gerçekten çok zor bu sıcakta napcam 😕
47uykusuzanne47 birkizannesi-35 allah yardimciniz olsun benim bebislerimde ayni buyudukce daha zorlasiyor suan ek gidayida red ediyorlar 6.5 aylik oldular uykuda tek verebiliyorum oda zar zor iki emip uyaniyorlar okadar cok yorucuki sizi cok iyi anliyorum geçecek insallah diycem de kendimizi kandirmiş olucaz malesef gecmiyor tam dalinca verin açken uykuyada cok direniyorlar gecmis olsun
Dogacelik birkizannesi-35 tam o ay öyle durumlar yaşanıyor geçici merak etmeyin. Az az sık sık verin emdiği/içtiği kadar🌸
birkizannesi-35 47uykusuzanne47 bu zamanlar geçiyor ablası var 2 yaşında o da 3 aylıkken aynı şekilde oldu 5 ay uykusunda içirdim ek gıdayı red etmişti Ama 1 yaşından sonra düzeliyorlar biraz tabi o zamana gelesiye kadar siz beni anladınız :)
uykumvaarr Atakta sanırım benim bebeğim de öyleydi aşırı yorucu oluyor ama geçiyor sabredin kendinizi yıpratmayın
47uykusuzanne47 birkizannesi-35 gececek biliyorum ama nasil gececek oda onemli benim ikizler bide okadar zor geciyor ki canim cikiyor resmen olsun diyorum onlarin cani sagolsun ama cok yiprandim
fundarobin @birkizannesi-35 benim oğlumda anne. Sütü almadı mamayı da 4aylıkken bıraktı her türlü yolu denedik maalesef başarılı olamadık şu an 8aylık maşallah kilosu da boyu da yerinde biberon tutmadı ama ben mamayı yapıp kaşıkla besledim aptamil ve hipp in kaşık mamasını bol bol verdim bu süreci bu şekilde atlattık size de kolaylıklar diliyorum merak etmeyin gececek
zdda fundarobin merhaba benim de bebeğim biberon tutmuyor gündüz memeyi emmek istemiyor gece emiyor çok şükür bende mamayi siringayla vermeye çalışıyorum ama çok zor oluyor başka bir öneriniz varmi acaba
birkizannesi-35 arya13 içmiyor sütüm var hiperlaktasyon sol göğsüm sağ tarafta az akıyor çok az onu emiyor
arya13 birkizannesi-35 hiperlaktasyon olan göğsünü pompayla sağmalısın canım mastit olursun sonra o yüzden sağıp ver dedim yine sen bilirsin ☺️
arya13 birkizannesi-35 olsun içmese de o göğsünü sağmalısın fazla gelen göğsünün sütünü yoksa mastit olursun o berbat birşey
esnbyz birkizannesi-35 bende o aylarda aynı şeyi yaşadım. Süt alerjisi varmış ondan beslenme reddi olmus. Alerji mamasına geçince düzeldi ama hala az beslenen bi bebek şuan 6 aylık. Fikir olması açısından yazmak istedim belki belirtileri vardır sizde de
zehra15 birkizannesi-35 benim kızımda öyleydi uyutup iciriyordum. Özellikle gece derin uykudayken 5 aylik ek gıdaya geçirdi doktorumuz şimdi 18 aylik biberonu gösterip mama istiyor. Zamanında icmedi şimdi mamaya hayran
birkizannesi-35 zehra15 aynen 2 yaşındaki ablası da içmiyordu şimdi bıraktıramıyorum ama yemek de yemek istemiyor bi dengesi yok
sevdaugrl 3,5 aylıkken başladık meme ve mama reddi şu an 5.5 aylık oldu hâlâ içmiyor emmiyor uykuda az bir şey içiyor ek gıdaya geçtik onu da kusuyor😭😭😭😭