Kizlar bebeğim 26 aylık.. baya zayif , doğduğundan beri böyle. 10.5 kilo tahmin edersiniz ne kdr minyon olduğunu . Kime desem tuvalet eğitimi verdiğimi ne acelen var küçücük daha dyor. Bu yasta tuvalet egitimi mi verilir diyorlar. Zor alışır küçük daha anlamiyor asla alışmaz hata ettin dyorlar.Zaten zor alışıyor. Bir de bunlari duyunc acaba erken mi davrandim.sonbahar da mi baslasaydim dedim