dadmom1 nesi anormal canım benim bebeğimde 14subat doğumlu 9kilo nesi anormal bir sorun olsa doktor söyler anne sütü alior sadece gelişimi önde anormal bir durum yok 🙄 zayıf olsa zayıf dersiniz tombul olsa anormal dersiniz insanları darlamayin ya ayrica dönüyor kilolu die aylarindaki bebeklerden geri kalacak değil herşeyi yapior maşallah 👍