mom97X Kızlar sütüm sürekli tişörtlerime akıyor, evin içinde sütyen takmadığımdan göğüs pedini atletime vuruyorum ama hem akıyor hem kaşındırıyor. Günde 5-6 kez üstümü değiştiriyorum. Var mı bununla ilgili bir öneriniz ?
sezer2022 mom97X yarım atlet giyin hani sporcu atletlerinden , ona yapışıyor hem içindede sünger oluyor
Lilybaby mom97X benim 9 ay sızdı sonra terbiye oldu herkesin farklı. Evin içinde de emzirme sütyeniyle gezerdim uyurken de. Ped de sürekli takılı olurdu
1bebe1kedi mom97X Ebebekten süngersiz penye emzirme sütyeni aldım doğurduğumdan beri onları kullanıyorum. İlk başta göğüs pedi kullanıyordum bi kaç aydır bıraktım gerek kalmadı. Normalde asla sütyen takmazdım.
goktugunannesii_ mom97X benim hala akıyor 35 günlüğüz yarım atlet giyiyorum ama içine eski bir kıyafeti kestim bez yaptım onu koyuyorum daha rahat oluyor göğüs pedi sıcaklarda çok kötü kokuyor
atlasmommm Ayy sütü böyle olanlar baya emziriyor aylarca 7 aya kadar sadece emzirdim şimdi stres uykusuzluk derken sütüm hayli azaldı 😊😊😂maşallah size de 1 aya kadar terbiye olur