Esilaaaamom geçen hafta salı sabahı son dozu içtim, çarşamba lekelenme oldu perşembe yoğun şekilde başladı.
Rahim duvarında kalınlaşma oluşmuş, içeride kan birikmiş pıhtı şeklinde ondan dolayı tarlusal verdi. Şimdi de hiç bitmeyecekmiş gibi geliyor çok psikolojim bozuldu
Daha öncesinde de sürekli ara ara hafif kanama geliyordu bu yüzden gitmiştim doktora kalınlaşma ve kan birikmesi var diye verdi ilacı