Ay kızlar kafayı yicem gelen Üsür giden yanar diyor Napcami şaşırdım 5 gunluguz Klimamiz yanıyor ılık içeri yeni doğdu yanan var üstünü basma yanar diyen var Ve bebeğimin vücudu kızarık Ufak ufak isilik gibi duruyor omu blmiyorm ama tahminim bu O yüzden çok sıkıp yakmak istemiyorm ama gelen Yanar bilmem ne diyor Bide saolsun gelen Çocuğumu kundaklayip sıkıyorlar Resmen Kıpkırmızı olyor Bir rahat brakmadilar evime ayın 10 unda gidecem Rahatlicam milletin cevabindan ozmna kadar dayanmam lazm Ama İnsanlar çok sinir bozucu