Urasbey1 Merhaba 38+4 de doğum gerçekleşti 5 gün sonraya kontrol için çağırdılar şükürler olsun hir şeyi yok nbl drop d3 yazdı aldık günde 6 damla yazıyor üzerinde fakat 3-12 yaş diyor 6 damla yenidoğan için fazla dğeil mi doktora ulaşamadım