Merhabalar, hiç üzülmeyin bence. Nasıl bir farklılık, çok dikkat çekiyor mu bilemiyorum tabi ama öyle olsa bile çok güzel bir farklılık bence. Benim de göz renklerim farklı, biri yeşile diğeri kahveye yakın. Söylemeden fark eden çok az insan oldu hatta annem uzun süre kabul etmedi :) Kendisi sağlıklı olsun da önemli olan o. Sağlıkla, güzellikle büyütün bebişinizi