Verammmm Kızlar ürünü hepsi burada üzerinden aldım daha iki kez kullandım alalı zaten 10 gün oldu ürün mü sıkıntılı acaba
2prens_annesiii Verammmm Geri iade edin veya iletişime geçin isterseniz bende aynı marka termosu kullanıyorum nerdeyse 1 sene oldu çok memnunum koku vs olmadı
SeverusSnape Verammmm o zaman aldığınız yerle iletişime geçmenizi öneririm. Kısa sürede koku sorunu yaşamışsınız, makinaya atmış olsaydınız o da kokuya sebep olurdu. Kusurlu ürün sayılabilir. Bildirmenizde fayda var.