Anneler merhaba bebeğim kabızdı hep kabızlıkla savaşıyoruz şu son zamanlarda kakasını tutuyor kakam diye atıyor kendini yere yapmamak için kıvranıyor altıda bezli böyle olunca tuvalet eğitimine başlamadım geçenlerde fitil ile yaptı varmı böyle bir durum yaşayan acaba 🥺