Kızım hastalanmisti bu durumu yaşadım çılgına döndüm özele gittim ben böyle saçma bı durum görmedim milletin işi gücü yok gün sayacaz hastalığın günü olmuyor 15 gün sonrasına hiç bir sekilde randevu alınmıyor hiç bir hastaneden tut ki o 15 gün içinde bişey oldu çocuk yetişkin farketmez sorumlulugu kim alçak kimse parası olmayan da devlete gidiyor parası olan kurtuluyor bu nwdir ya valla yaralı destin çok ayar oldum ben bu konuya