Kızlar bugün doğum yapalı 38 gün oldu, göğüslerim sürekli sertleşiyor. Dün bütün gün sütyen kullanmak zorunda kaldım sanırım yanlış bi sütyen seçmişim ve gece uyandığımda iki göğsümde de acı ve sertleşme vardı. Ben hamileyken bile mastit olmuştum. İlk aylarda olduğum için mi göğüslerim bu kadar hassas yoksa göğüs yapısından mı kaynaklanıyor acaba?