Canda arkadaşımda var odanın içinde kullanıyor. İçine bez atarken acayip kokuyor. 2 günde 1 döküyor bide. Off iğrenç koku. Ben balkona sıradan bir kova koydum 2 kez atıyoruz sıfır koku🤷🏻♀️eşim işe giderken atıyo bende Park’a çıkarken 🤷🏻♀️ gerçekten o paraya değmez. Poşeti desen ayrı olay