Merhaba arkadaşlar 9,5 aylık bebeğim var ve emerek uyuyor diş çıkarmaya başladığından beri böyle şuan 4 dişi var, her kalktığında emip tekrar yatıyor süt bitse bile onu çekmeye devam ediyor ama bu beni çok yoruyor, ilk doğduğu sıralar emzik almıştı sonra istemedi, birisi Philips avent önerdi gece parlayan emzik 8 aylıkken tutmuş onun oğlu, ne yapmalıyım bu konuda