Fidan_144 Kızlar benim testim adetden 1hafta 10 gun sonra silik çıktı betam 117 çıkdı 7gun sonraysa 3904.yarın ultrasona gidicem korkuyorum
Elfgrn Fidan_144 Hayırlı olsun benim 15 gün geç döllenme oldu. Adetinize göre değeriniz iyi artmış. Muhtmelen keseyi görürsünüz yarın
hanimefendii Fidan_144 sıkıntı yok geç döllenme olmuş işte. Rabbim sağlıkla kucağınıza almayı da nasip etsin 🌼
Meyhoss Fidan_144 bizimki de geç döllenmeydi bebek haftasından 1 hafta geriden geliyordu bebeği 6 haftalıkken kalp atışını 7.haftada duymuştuk öğrendiğim de adetim 1 gün geçmişti ve beta 200 civarı idi.
Fidan_144 Elfgrn kese için gitmedim bu deyrler haziran ayının 28inde çıkanlar yarın kalp atışını duyurmuyum?
Elfgrn Fidan_144 1 haftayı geçmiş şimdiye bebeği görür hatta kalp atımını bile görür duyarsınız. Beklemeniz daha iyi olmuş bebiş büyümüştür en azından.
elifsen398_ Fidan_144 8 haftalıkken kese vardı 2 hafta sonra gel dedi 10 haftalikken kalp atışı duyduk ama bu adet tarihime göre tabi geç döllenme olduğu için geç duyduk
Fidan_144 ballihumacik adetim 1hafta geçikdikden sonra çıktı ondan önce neqativdi testler oda çok silik çıktı