Susamtanesimoms 3247 ay evet ya 😑 zaten hiç sevmiyorum adet olmayı koştur koştur oldum İlk adetimde 12 13 yaşlarındaydı
3247 Susamtanesimoms sağlık olsun öyle de düşünme yaz aylarında. Kötü olabılor ama o bile lütuf bence 🌸
mnura 3247 evet hep düzenli bi şekilde oldum bebegim bir Yallına gircek hep düzenli oldu bugüne kadar
3247 BeyzaKeles aboooooo😀😀 adet olduğuna emin mısın cnm benımde 40 dan sonra 3 gün oldu daha sonra 4 ay sonra oldum
UrbanMom 3247 ikinciyi bilmem kaldıracak kafa yok bende bu ara buyuk konusuyorum insallah kazayla hamile kalmam 😁