elif5329 Merhaba anneler sezeryan doğumdan sonra kısa sürede hamile kalan var mı veya tanıyıp bildiğiniz lütfen cevap verin
sevimailesi elif5329 arkadaşım 7 aylikken oğlu hamile kaldı son 1 ayı kaldı sağlıkla gelecek inşallah dunyaya🥰
Mirabia elif5329 kızım 9 aylıkken hamile kaldım 2 ay sonra doğumum olacak hiç sıkıntı yaşamadım çok şükür
betulggd elif5329 kuzenim oğlu 9 aylıkken hamile kaldı ve 2 ay önce doğum yaptı. İlk sezaryenine göre çok daha kolay geçtiğini söyledi.
Deletedmom_112 elif5329 8 aylıkken 2. Ye hamile kaldım kızım ve oğlumun arası 17 ay, hiç bir sorun yaşamadım
elif5329 Noraneva siz sezeryan yerinizde hamilelik boyunca ağrı sızı oldu mu veya iç dikislerinizde bı sorun teşkil etti mi veya tekrar sezeryan yaptığınızda sorun yaşadınız mı
fistikagaci elif5329 yaşamadım çok şükür, doktor dikkat etmemi soyledi , koltuk ittirme ağır kaldırma vs, ilişki de yasak yani dikkat ettik, çok şükür hicbir sorun olmadı zamanında doğdu bebeğim, sezeryanim da ilkine göre daha rahat geçti benim açımdan
Noraneva elif5329 hayır ne hamılelıkte ne doğumda bı problem olmadı bende aynı korkuları yaşadım doktoruma sormuştum bısey olmaz ıcını rahat tut dedi hep gerçekten hiç sorun yasamadık ama ben kızımı falan kucağıma almadım hamılelık boyunca ona dıkkat ettım çok yormadım kendımı
minikurabiyeninannesi elif5329 Ben varım. İlk bebeğimi doğumda kaybettiğim için ikinci bebeğimle arası az. Doğumdan 5 ay sonra hamile kaldım yani ☺️