Kizlar selam. Dün memeyi biraktirdim öncesinde sadece akşam/gece emiyordu. Süt birikti sağdaki biraz şişti şimdi elle sağım yaptım çok az. Bide lansinoh vakumlu pompa var onunla az az sagsam mi nasıl yaptınız mastit olmamak için? İlk doğum yaptığımda mastit olmuştum çok zor… Korkuyorum