Kızlar merhaba oğlum iki buçuk aylık. Doğduğundan beri damarlarında beyaz diş yerleri gibi var zaten araştırdığımda diş incisi gibi bişey yazıyodu ağrı acı yapmadığını ama diş çıkarmayla da alakalı olmadığını okudum diye hatırlıyorum. İkinci ayı doldurduğundan beri eli sürekli ağzında, ekstra huysuzluğu çok oluyor bazen ve beni en çok acaba diş kaşıntısı mı diye düşündüren damakları kırmızı ve emzik vs verdiğimde emziği tutmuyor ama çiğniyo bildiğiniz yemek yer gibi. Ara sıra ateşinin hafiften yükseldiği de oluyo bu huysuzluk zamanlarında. Instagram’da Dr Osman Gönülal ı takip ediyorum. O da benim oğlumun diş sancıları 2 ay 10 günlükken falan başlamıştı olabilir diyo mesela dişle alakalı sorulara. Siz ne dersiniz doktor muayenesinde var biraz daha çünkü aklıma takıldı 🙃