vandb benim bebeğimde 36.haftada doğdu şuan 3.5 aylık benimki de sizinkiyle aynı tam kavrayamıyor hebüz tutmaya çalışıyro ama, başını tutuyor fakat dönmeye başlamadı henüz, ben yaptırmadım çok kararsız kaldım siz yaptırdıjız mı yada yaptıracaj mısınız bexero nimenrix